Úvodní strana / Článek
Autor: Dáša Palšovičová | Publikováno: 29.04.2021 | Kategorie: Foot spa
Po nekonečných čtyřech měsících můžeme od pondělí 3.5.2021 otevřít naši provozovnu pedikúry. Ale za jakých podmínek? Podmínky znovuotevření provozoven péče o tělo se ve vládních kuloárech probíraly mnoho dní. Do dnešního dne nebylo vůbec jasné, za jakých podmínek můžeme pracovat a co všechno musíme my i klenti dodržovat. Po dnešním jednání vlády (29.4.2021) máme stanovenou řekněme teorii, se kterou Vás níže seznámíme. Jak to však má vypadat v praxi konkrétně, co je třeba zaznamenávat bez Vašeho souhlasu, nebo s Vaším souhlasem, to nám ještě nikdo ani dnes nebyl schopen sdělit. Není tedy jasné, která norma, či zákon, či usnesení vlády je nadřazena a navíc se v něčem i navzájem odporují. Proto zapojíme svůj selský rozum a budeme s kolegyní postupovat podle toho, jak jsme situaci pochopily.
V posledním roce na nás ten Covid-19 vyskakuje ze všech stran. Děsí nás. Některé více, některé méně. Naše heslo pro otevření provozovny proto zní “Hlavně (se) nenakazit.” Nenakazit sebe a ani nikoho jiného kolem.
Ne každý tuto nemoc vzládne bez komplikací a také neexistují jednoznačné příznaky této nemoci. Samy od našich klientů víme o konkrétních průbězích nemoci, kdy jsme se nestačily divit. Samy jsme také i nemoc zaznamenaly, ať již u sebe, nebo u blízkých. A také víme, že máme klienty, kteří se velmi bojí. Klienty kteří mají respekt a jsou opatrní. A víme také, že máme klienty, kteří se nemoci nebojí a chtějí dokonce ignorovat či popírat opatření. Každý má svůj názor a může si myslet své. Ale jedná se o nařízení vlády, tedy vrcholného orgánu výkonné moci naší země a je nutné je dodržovat. Jejich nařízení jsou vymahatelná, a hrozí za jejich porušení trest ve formě pokut. Nám i klientům. Podle “pandemického” Zákona č. 94/2021 Sb. je pokuta za nedodržení mimořádného opatření pro fyzické osoby podnikající až do výše 500.000 Kč. Vám klientům (fyzické osoby) hrozí za nedodržení mimořádného opatření pokuta až do výše 100.000 Kč.
V naší porovozovně tedy budeme i nadále pracovat za zvýšených hygienických opatření.
To vše Vám kromě naší pedikúry můžeme nabídnout my.
Kdyby to bylo jen na nás, tak bychom si přály hlavně klienty zdravé a s dobrou náladou. Abyste přišli včas – ani ne moc brzo, ani ne později než v dohodnutou dobu. A od nás odcházeli odpočatí a spokojení. Bohužel tato volba není jen na nás. Jsme nuceny dodržovat přísná opatření a po Vás požadovat totéž.
Proto v následujícíh dnech můžeme umožnit vstup do provozovny pouze klientovi, který:
Kontrola či ověření negativity pro Vás znamená, prokázat nám, že pro nás nejste infekční.
Znamená to mít s sebou certifikát. Neboli písemné potvrzení toho, že jste:
Jsme nesmírně rády, že opět můžeme otevřít a dělat práci, která nás baví. A víme, že spousta z Vás se na pedikúru už moc těší. Děkujeme Vám za trpělivost a akceptování výše uvedeného.
Antigenní testování , které probíhá na veřejných odběrových místech či za asistence zdravotníka v zaměstnání, proplácí každé 3 dny zdravotní pojišťovna. Testování také provádí praktičtí lékaři a lékaři některých odborných ambulancí (www.dika.cz, www.neuromed-plus.cz, apod.). Když se necháte otestovat antigenním testem, nic nezaplatíte a test je platný 3 dny. Po těchto 3 dnech se můžete nechat opět otestovat a opět nic neplatíte.
Veřejná odběrová místa, která provádějí antigenní testování a jsou nejblíže naší provozovně:
Na těchto pracovištích Vám po provedení výtěru z nosu vystaví písemné potvrzení o tom, jestli jste negativní či pozitivní. Pokud je Váš test pozitivní, budou Vás informovat, jak máte postupovat dále. V tomto případě také kontaktujete také svého praktického lékaře. V případě negativního výsledku jste pro nás považováni za neinfekční, a to po dobu 72 hodin (3 dnů).
Je na Vás zvolit si metodu. Pokud nechcete podstupovat testy kvůli pedikúře, nikdo Vás samozřejmě nenutí a budeme se na Vás moc těšit na pedikúře kdykoli po zrušení tohoto nařízení.
Jakmile spolu zvládneme počáteční “nutné formality” a následnou proceduru pedikúry, zůstane v našem diáři u daného dne a hodiny Vaše příjmení a telefonní číslo. Nic se tedy nemění, vše je stejné jako před zpřísněním. Nikdy jsme údaje, které jsme získaly od klienta, neposkytly žádné další osobě. Pouze nyní v případě, že nás kontaktuje přímo hygienická stanice a tzv. nás vytrasuje, musíme jim poskytnout Vaše jméno a telefonní číslo. Vytrasování znamená, že u nás v určitou dobu byl na pedikúře někdo infekční. A je možné, že mohl nakazit někoho dalšího.
Věříme snad, že tyto podmínky Vás od návštěvy neodradí.
Diáře už se nám hezky plní. Pokud se tedy chcete objednat, tak online na našich stránkách www.footspa.cz. A pokud nenajdete online vhodný termín, tak neváhejte a zavolejte nám.
My už se na Vás moc těšíme! 🙂
Vaše Footspa holky Dáša & Věra